Karton Köşebent

Karton Köşebent

12 Kasım 2012 Pazartesi

Karton Köşebent Nedir?


Karton köşebent birçok kullanım alanı olmasıyla birlikte genellikle hazırlanan paketlerin dayanıklığını arttırmak amacıyla kullanılır. Bu amaca uygun olarak karton köşebent çeşitleri ve ebatları değişkenlik gösterir.
Köşebent çeşitlerinden bazıları; standart köşebent genellikle palet nakliye işlemlerinde kullanılır. Kilitli köşebent başta beyaz eşya ve elektronik eşya sektörü olmak üzere birden fazla paleti üst üste koymak isteyen tüm nakliyecilerin ve stokçuların tercih ettiği bir köşebent türüdür. Yuvarlak sarım köşebent yuvarlak kenarlı ürünlerin (rulo veya bobin) nakliyesinde kullanılan köşebenttir. Neme dayanıklı köşebent genellikle nemli ortamlarda stoklama yapan firmaların tercih ettiği bir köşebenttir.

6 Kasım 2012 Salı

Karton Köşebent Fiyatları


Karton köşebentler, palet üzerinde kolilerin bir arada tutulması ya da ürünlerin birbirine ve yabancı maddelere  sürtünerek temasını önlemek için kullanılan kartondan mamul bir ambalajlama ürünüdür. Ürünlerin sevkiyatı ve depolanması esnasında ürünleri dış etkenlerden, çarpma ve darbelerden korumak amacıyla geliştirilmiş olan karton köşebentin ihtiyaç duyulan kullanımlarına göre geliştirilmiş bir çok ebat vardır.



Karton Köşebent Fiyatları:

40*40*3mm. Karton Köşebent     0,2397 TL / Metre
40*40*4mm. Karton Köşebent     0,2924 TL / Metre
50*50*3mm. Karton Köşebent     0,2782 TL / Metre
50*50*4mm. Karton Köşebent     0,3552 TL / Metre

70*40*4mm. Karton Köşebent     0,5166 TL / Metre
70*70*5mm. Karton Köşebent     0,6292 TL / Metre

Yukarıdaki listede tüm ebatlar verilmemiştir. Hemen hemen ortalama fiyatlardır, fikir sahibi olunması için yeterli olacaktır. Daha detaylı bilgi için Google yardımcı olacaktır.





30 Ekim 2012 Salı

Ambalajın Reklam Fonksiyonu

Ambalajın reklâm yapma fonksiyonu:
Müteşebbisin ambalaj üzerinde reklâm yapmaktan amacı, malına karşı ilgi uyandırmak, duyulan ilgiyi artırmaktır. Tecrübeler ve araştırmalar tüketicilerin belirli bir malı peşin bir hüküm vermeksizin tercih ederek satın aldıklarını ortaya koymaktadır. İşte bu arzuyu tahrik etmede ambalaj önemli bir rol oynamaktadır. Paketin üzerinde yer alan her bir renk belirli bir tüketici kitlesine hitap etmektedir. Renk yanında ambalajın üzerine konacak grafik, yazı ve resim de bir reklâm unsurudur. Diğer taraftan, ambalajın elde taşınabilir olması, kolayca açılıp kapanması da kendisinin ve içindeki mamulün reklâmını yapar. Bilinen bir gerçek de tüketicinin piyasada tutunmuş, isim yapmış ve yüksek sınıfların kullandığı mamulleri terem ettiğidir.

Yukarıda da değinildiği gibi mamulünü ambalajlıyan müteşebbisin gayretleri, mamulün piyasadaki payını artırmak, mamulün donatımı hakkındaki bilgileri etrafa yaymaktır. Bunun için de üretici malın hangi tüketici tabakasına hitap edeceğini bilmek zorundadır. Bu ise tüketici eğilimlerini tesbite yarıyan psikolojik, sosyolojik ve iktisadî araştırmalar sonunda tesbit edilecektir